Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 24 Nr 1 (2023)

Vol 24 Nr 1 (2023)

					Toon Vol 24 Nr 1 (2023)
Gepubliceerd: 04-11-2023
  • Syntheseteksten leren schrijven; Een systematische evaluatie van het ontwerp van een lessenreeks voor leerlingen in de onderbouw van het voortgezet onderwijs

    Liselore van Ockenburg, Daphne van Weijen, Gert Rijlaarsdam
    3-14
    • pdf
  • Wat weten leerlingen over alinea’s? Over de kennis van het schrijven van alinea’s en de self-efficacy beliefs van leerlingen in het voortgezet onderwijs

    Astrid van Winden, Ton van Haaften, Fred Janssen, Ninke Stukker, Kees de Glopper
    15-28
    • pdf
  • Het effect van expliciet onderwijs in leesstrategieën in een vreemde taal op de T2-leesvaardigheid van studenten in het hoger onderwijs

    Deborah Yapp, Rick de Graaff, Huub van den Bergh
    29=39
    • pdf
  • Interculturele literaire competentie – een veelbelovend idee voor de toekomst van het onderwijs in de moderne vreemde talen

    Wander Lowie
    40-44
    • pdf

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.