Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 24 Nr 4 (2023)

Vol 24 Nr 4 (2023)

					Toon Vol 24 Nr 4 (2023)
Gepubliceerd: 15-01-2024
  • Welke factoren beïnvloeden de Engelse taalvaardigheid van leerlingen in het tweetalig primair onderwijs?

    Emmi Stuij, Anne-France Pinget
    3-14
    • pdf
  • Van klank naar schrift en andersom; Obstakels in productie en perceptie van het Frans bij Nederlandse leerlingen

    Sophie Brand, Janine Berns
    15-28
    • pdf
  • Je krijgt het pas door als je het ziet; Oogbewegingen als venster op tekstbegrip in onderzoek en onderwijs

    Kees de Glopper
    29-38
    • pdf
  • Het verband tussen grammaticale vaardigheden en spelfouten tegen homofone werkwoordvormen

    Dominiek Sandra
    39-44
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.