Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 25 Nr 1 (2024)

Vol 25 Nr 1 (2024)

					Toon Vol 25 Nr 1 (2024)
Gepubliceerd: 19-05-2024
  • Comparatieve beoordeling van schrijfvaardigheid in het primair onderwijs

    Carlijn van Herpt, Kirsten van Ingen, Marleen de Jonge, Pauline Roumans
    3-13
    • pdf
  • Tekstkwaliteit van 4-havobetogen: Transfereren leerlingen hun schrijfvaardigheden van het schoolvak Nederlands naar het schoolvak Levensbeschouwing?

    Emma Hilbrink, Jochem Aben
    14-22
    • pdf
  • Bouwen aan bewustetaalvaardigheidsmetingen in het grammaticaonderwijs: Een instrumentatieonderzoek

    Gijs Leenders, Rick de Graaff, Marja van Koppen
    23-38
    • pdf
  • Instructie in tekststructuur als brug naar beter tekstbegrip?

    Roel van Steensel
    39-45
    • pdf
  • Fout of stijlfiguur? Onderzoek naar schrijfstijlonderwijs

    Joy de Jong
    46-50
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.