Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 7 Nr 2 (2006)

Vol 7 Nr 2 (2006)

Gepubliceerd: 30-07-2006
  • Tweetalig onderwijs met vervroegd Engels in het basisonderwijs

    Rien Aarts, Sanne Ronde
    3-14
    • PDF
  • Pourquoi l’orthographe du français est-elle si compliquée?

    Henriëtte Walter
    15-18
    • PDF
  • Waarom het spellen en verstaan van het Frans zo lastig is

    Arie Hoeflaak
    19-22
    • PDF
  • De aard van de lezer; uitkomsten promotieonderzoek naar leesgedrag en bibliotheekgebruik scholieren

    Cedric Stalpers
    23-31
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.