Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 76 Nr 437 (1989)

Vol 76 Nr 437 (1989)

Gepubliceerd: 30-06-1989

Artikelen

  • Incongruenties in het schrijfonderwijs

    Uriël Schuurs, Stef Verhoeven
    1-10
  • 'Pronto?' Implicaties van een functioneel-notionele cursusopzet; Terugblik op Pronto?, functioneel-notionele cursus Italiaans voor beginners

    Atie Blok-Boas, Helen van Hoorn, Ineke Vedder
    10-13
  • Van Oriëntatie naar Basisvorming; Terugblik op 6 jaar leerplanontwikkeling; Omgaan met (geplande) veranderingen (4)

    Wim Galjee
    14-20
  • Het vervelende 'hoe'; Een aanzet tot het ontwikkelen van studievaardigheden voor het moderne vreemde taal onderwijs

    Matthias Mitzschke
    21-24
  • De toetsing in het literatuuronderwijs; Een impressie van een Nijmeegse conferentie

    Eus Schalkwijk
    26-31
  • Over schrijven

    Daniël Janssen
    32-38

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.