Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 103 Nr 8 (2016)

Vol 103 Nr 8 (2016)

					Toon Vol 103 Nr 8 (2016)
Gepubliceerd: 13-12-2016

Artikelen

  • Receptieve meertaligheid in Europa

    Charlotte Gooskens, Vincent van Heuven
    4-9
    • PDF
  • Hoeveel ogen maken een centraal examen leesvaardigheid?

    Frank Drijkoningen
    12-16
    • PDF
  • Samen werken aan een betere leesvaardigheid: Een vakoverstijgende aanpak voor samenwerkend lezen in het voortgezet onderwijs

    Niki Moeken, Folkert Kuiken, Camille Welie
    18-22
    • PDF
  • Het jaar uit: De mooiste boeken van 2016

    Rob van Veen
    26-27
    • PDF
  • Bijzondere boeken en film over bijzondere kinderen

    Eva Overman, Brit Thomassen
    28-29
    • PDF
  • Ontroerend verhaal, zeer herkenbaar voor pubers

    Homme Blom
    30
    • PDF
  • Trappen, vallen en volhardend doorgaan

    Jan de Jong
    32-33
    • PDF
  • De goede taalleerder

    Erik Kwakernaak
    34-35
    • PDF
  • Russische kindergedichten: Een feest om te lezen

    Tamara Schermer-Witte
    36-37
    • PDF
  • Vernieuwingen in het talenonderwijs op het mbo: Ook interessant voor het voortgezet onderwijs

    Kees van Eunen
    38-39
    • PDF
  • Taal als elementair deeltje

    Erik Kwakernaak
    41
    • PDF
  • Mvt-onderwijs: Hoe willen we het hebben en wat willen we weten?

    Marjon Tammenga-Helmantel, Bert Le Bruyn
    44-45
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.