Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 111 Nr 4 (2024)

Vol 111 Nr 4 (2024)

					Toon Vol 111 Nr 4 (2024)
Gepubliceerd: 22-05-2024

Artikelen

  • Kijken door een jongeren-bril: Hoe onderzoek je met leerlingen representaties van adolescentie in YA-romans

    Linda Ackermans
    4-9
    • pdf
  • Historische literatuur tot leven wekken bij Duits: Vak- overstijgend activerend literatuuronderwijs volgens de meervoudige benadering

    Philipp de Vries, Stefanie Ramachers, Petrie van der Zanden
    12-16
    • pdf
  • Naar een gestructureerd programma voor het literatuuronderwijs

    Theo Witte
    18-24
    • pdf
  • Taalgerichte vakdidactiek: De basis ligt in de lerarenopleidingen

    Cindy Kuiper, Maaike Hajer
    26-30
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.