Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 18 Nr 1 (2017)

Vol 18 Nr 1 (2017)

					Toon Vol 18 Nr 1 (2017)
Gepubliceerd: 05-04-2017
  • Leren door peer-modelvideo’s binnen taakgericht taalonderwijs; Aandacht voor inhoud versus grammatica tijdens het observeren van peer-model video’s

    Marrit van de Guchte, Gert Rijlaarsdam, Martine Braaksma, Peter Bimmel
    3-13
    • PDF
  • Leesstrategieën: Evidence-based of Nieuw Nederlands? Een experimentele studie in 4 vwo

    Lianne Schuppert, Huub van den Bergh
    14-23
    • PDF
  • Van DAT naar CAT; Van informeel naar formeel Engels in schrijftaken

    Jente Claessen
    24-33
    • PDF
  • Tekster ontleed; Over de waarde, bouwstenen, werkzame bestanddelen en basis van een effectief schrijfprogramma voor de bovenbouw van de basisschool

    Kees de Glopper
    34-41
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.