Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 19 Nr 3 (2018)

Vol 19 Nr 3 (2018)

					Toon Vol 19 Nr 3 (2018)
Gepubliceerd: 26-09-2018
  • Zelfinzicht en sociaal inzicht opdoen in literatuurlessen; Ontwerp van een interventie voor havo 4

    Marloes Schrijvers
    3-12
    • PDF
  • Intercultureel en taalgericht literatuuronderwijs bij de moderne vreemde talen; Een enquête onder docenten Duits, Frans en Spaans in Nederland

    Esther Schat, Rick de Graaff, Ewout van der Knaap
    13-25
    • PDF
  • Imago en inhoud van het schoolvak Nederlands

    Simone Prinsen, Theo Witte, Cor Suhre
    26-35
    • PDF
  • Gesignaleerd: Cours de didactique du français langue étrangère et seconde van Jean-Pierre Cuq en Isabelle Gruca

    Sonja Heebing
    36-40
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.