Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 21 Nr 3 (2020)

Vol 21 Nr 3 (2020)

					Toon Vol 21 Nr 3 (2020)
Gepubliceerd: 25-09-2020
  • De vele kanten van leesbegrip; Verslag van een literatuurstudie naar kernelementen van effectief onderwijs in begrijpend lezen

    Roel van Steensel, Thoni Houtveen
    3-12
    • PDF
  • Bevordering van leesvaardigheid in de vreemde taal door inzet van literaire teksten

    Elisabeth Lehrner-te Lindert, Ewout van der Knaap, Rick de Graaff
    13-24
    • PDF
  • Peerfeedback in het schrijfvaardigheidsonderwijs; De waarde van goede feedbackinstructie

    Eline Denneman, Jacqueline Evers-Vermeul, Huub van den Bergh
    25-36
    • PDF
  • Uitstellen en verminderen van expliciete vormgerichte instructie

    Ton Koet
    37-41
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.