LTM, jaargang 77 (1990) 453

LTM, jaargang 77 (1990) 453

Ben van Wendel de Joode Samenvatting
Kenmerkende eigenschappen van zwakkere leerlingen bij het leren hanteren van leesstrategieën 325-331
Heinz Mundschau Samenvatting
Vertalen en vreemde-talenonderwijs 332-335
Yolande Emmelot, Ron Oostdam Samenvatting
Onderwijs in argumenteren. Een vragenlijstonderzoek onder docenten Nederlands in het Voortgezet Onderwijs 336-340
Willy Weijdema Samenvatting
Informatica en Nederlands in de bovenbouw 341-343
Digna Samson, Noud van Zuijlen Samenvatting
Veranderingen in de tekstbegripexamens moderne vreemde talen voor havo, vhbo en vwo met ingang van 1991 344-346
Ard Jongsma Samenvatting
Polen moet Engels leren; Buitenlandse hulp onontbeerlijk na afschaffing van verplicht Russisch 347-348


ISSN: 1566-2705