Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 101 Nr 6 (2014)

Vol 101 Nr 6 (2014)

					Toon Vol 101 Nr 6 (2014)
Gepubliceerd: 20-10-2014

Artikelen

  • ‘Docenten, wees trots op je vak’; Levende Talen Magazine in gesprek met onderwijsminister Jet Bussemaker

    Jan Erik Grezel, Johan Graus
    4-8
    • PDF
  • Grenzeloze humor? Cabaret bij het schoolvak Nederlands

    Carien Bakker, Clary Ravesloot
    10-15
    • PDF
  • SMART mondelinge taalvaardigheid beoordelen: het kan!

    Emma de Rijk, Kris Buyse
    18-23
    • PDF
  • Vraag het de schrijver. Een andere manier om leesvaardigheid te oefenen

    Pleuni Hooft van Huysduynen
    24-28
    • PDF
  • Een plotselinge olifant op de Veluwe

    Jan de Jong
    32-33
    • PDF
  • Een roman die de lezer in het hart raakt

    Rob van Veen
    34-35
    • PDF
  • Leerlinggerichtheid en het leren van docenten

    Erik Kwakernaak
    42-43
    • PDF
  • Adviesraad Onderzoek en Praktijk van start

    Jos Canton, Erik Kwakernaak
    49
    • PDF
  • Transparant en samenhangend onderwijsbeleid? Kanttekeningen bij het advies Een eigentijds curriculum van de Onderwijsraad

    Jos Canton
    50-51
    • PDF
  • Veranderingen in centrale examens vmbo bij de vreemde talen

    Jos Canton
    51
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.