Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 102 Nr 5 (2015)

Vol 102 Nr 5 (2015)

					Toon Vol 102 Nr 5 (2015)
Gepubliceerd: 20-06-2015

Artikelen

  • Wie leest, leeft duizend levens tegelijk: Interactieve literatuurlessen rondom een centrale vraag

    Joyce Bunt
    4-8
    • PDF
  • De Nederlandse TPRS-lespraktijk in kaart gebracht

    Helen Hol, Barbara Hoevenaars
    10-14
    • PDF
  • Werken met actualiteit in de klas

    Mignon van Hasselt, Michelle Knijff
    16-19
    • PDF
  • Tekstsoorten en genres in het voortgezet onderwijs: Kansen voor vakgericht taalonderwijs

    José van der Hoeven, Jacqueline Evers-Vermeul
    22-27
    • PDF
  • Spannend en intrigerend; Belangrijke prijzen voor boeken voor jongeren van twaalf jaar en ouder

    Rob van Veen
    30-31
    • PDF
  • Niet lachen op foto’s

    Jan de Jong
    32-33
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.