Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 78 Nr 457 (1991)

Vol 78 Nr 457 (1991)

Gepubliceerd: 05-09-1991

Artikelen

  • Spreekvaardigheidsonderwijs in de bovenbouw havo/vwo

    Ada van Hoeken, Annemieke de Bruin, Thomas Peters
    2-8
  • In de klas

    Riet Kloet
    9-11
  • Authentiek materiaal in het NT2-onderwijs: het gebruik van tv-programma's

    Nette Menke
    12-14
  • Het bijvoeglijk naamwoord in het Duits, een bron van ergernis? I

    Rien Wouda, Siem van der Sluijs
    15-22
  • Partijdige opgaven in examens moderne vreemde talen; Verslag van een onderzoek naar verschillen in prestaties tussen jongens en meisjes op talenexamens

    Karin Bügel, Harjet Robben-Willems
    23-26
  • Kunnen uw studenten dit diagram lezen? Over allochtone studenten en visuele informatiedragers

    Fred Mulder, Ineke Vedder
    27-30
  • Nederlands in Scandinavië: verder afslanken kan niet meer

    Kris Van de Poel
    31-33
  • Inventarisatie van leergangen talen in het voortgezet onderwijs

    Hans Kuhlemeier, René van Werkhoven
    34-37
  • Verslag van de Benelux workshop 21-26 oktober 1990

    Gé Stoks
    41

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.