Ada van Hoeken, Annemieke de Bruin, Thomas Peters |
Samenvatting |
Spreekvaardigheidsonderwijs in de bovenbouw havo/vwo |
2-8 |
Nette Menke |
Samenvatting |
Authentiek materiaal in het NT2-onderwijs: het gebruik van tv-programma's |
12-14 |
Rien Wouda, Siem van der Sluijs |
Samenvatting |
Het bijvoeglijk naamwoord in het Duits, een bron van ergernis? I |
15-22 |
Karin Bügel, Harjet Robben-Willems |
Samenvatting |
Partijdige opgaven in examens moderne vreemde talen; Verslag van een onderzoek naar verschillen in prestaties tussen jongens en meisjes op talenexamens |
23-26 |
Fred Mulder, Ineke Vedder |
Samenvatting |
Kunnen uw studenten dit diagram lezen? Over allochtone studenten en visuele informatiedragers |
27-30 |
Kris Van de Poel |
Samenvatting |
Nederlands in Scandinavië: verder afslanken kan niet meer |
31-33 |
Hans Kuhlemeier, René van Werkhoven |
Samenvatting |
Inventarisatie van leergangen talen in het voortgezet onderwijs |
34-37 |
Gé Stoks |
Samenvatting |
Verslag van de Benelux workshop 21-26 oktober 1990 |
41 |