Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 76 Nr 446 (1989)

Vol 76 Nr 446 (1989)

Gepubliceerd: 08-07-1989

Artikelen

  • Literatuuronderwijs, een vat vol tegenstrijdigheden; Doelstellingen en toetsing

    Dick Koldijk
    717-718
  • Het literatuuronderwijs moderne vreemde talen, doelstellingen, de canon en het literatuurboek (Duits)

    Dick Koldijk
    719-725
  • Alsof de tijd heeft stilgestaan

    Koos Hawinkels
    726-731
  • Kennis van en inzicht in literatuur?: hoe bereiken we dat?

    Alie Toussaint
    732-739
  • Lezen voor de lijst, de lust en het leven; Kanttekeningen bij literatuuronderwijs en toetsing daarvan in de klaspraktijk

    Ton Smulders
    740-745
  • De meer leerlinggerichte benadering als het basisprincipe voor het literatuuronderwijs Duits

    Eus Schalkwijk
    746-748
  • Reader Response Criticism: onderwijs in het boeiendst denkbare onderwerp

    Joop Dirksen
    749-756
  • Wat doen we met de reacties van de leerlingen op literatuur? Een waaier van ideeën

    Cor Geljon, Tanja Janssen, Wam de Moor
    757-763
  • Eigentlich möchte ich nirgendwo anders leben; Betrachtungen zur Literatur für Jugendliche in der DDR

    Imke Barth
    764-768

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.