Willemijn Zwart, Joanne van der Boom, Suzanne Brookman, Janieke van der Poppe |
Samenvatting pdf
|
Regionale taal en identiteit bij jongeren: In gesprek over voordelen en vooroordelen |
4-8 |
Joyce Bunt |
Samenvatting pdf
|
’t Es nog al nie na de wuppe: Een voorbeeld van geïntegreerde lees- en schrijflessen over taalvariatie |
10-17 |
Berry van de Wouw |
Samenvatting pdf
|
Talen leren met virtual reality: Aanwinst of ontgoocheling? |
20-23 |
Liselore van Ockenburg |
Samenvatting pdf
|
Comparatief beoordelen in D-PAC: Leerlingen vergelijken teksten en geven feedback in handige online tool |
26-31 |
Rob van Veen |
Samenvatting pdf
|
Toegankelijke verhalen voor lezers van veertien jaar en ouder in het vmbo |
34-35 |
Jan de Jong |
Samenvatting pdf
|
Zwijgen om het onzegbare te zeggen |
36-37 |
Roland Bruijn, Henk la Roi |
Samenvatting pdf
|
Duolingo als slimme assistent |
39 |
Renske van der Meer-Pasma |
Samenvatting pdf
|
Verdere standaardisering van het Fries: Onderzoek naar acceptatie van voorkeursvormen op lijst Fryske Akademy |
41-42 |
Geramé Wouters |
Samenvatting pdf
|
Promotieonderzoek over grammatica in de lerarenopleiding |
43 |
Clary Ravesloot |
Samenvatting pdf
|
Taal in beeld: De Landelijke Studiedag van Levende Talen in woord en beeld |
44-52 |
Geramé Wouters |
Samenvatting pdf
|
Liefde voor de taal: de docent maakt het verschil |
46-47 |
Patrick Rooijackers |
Samenvatting pdf
|
Het examen als koevoet: Het advies over het centraal schriftelijk examen Nederlands aan Curriculum.nu |
53-54 |