Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 1 Nr 1 (2000)

Vol 1 Nr 1 (2000)

Gepubliceerd: 10-04-2000
  • Hoe zat het ook alweer met de argumentatieleer?

    Frans van Eemeren
    4-10
    • PDF
  • Argumentatievragen bij de nieuwe examenteksten Nederlands; hoe moeilijk zijn die eigenlijk voor leerlingen?

    Leontine van Bergh, Antoine Braet
    11-20
    • PDF
  • Discussie gesloten. Het debat op school – een betoog

    Coen Gelinck
    21-26
    • PDF
  • Argumenteren in het literatuuronderwijs. Over ‘warrant’, leesautobiografie en smaakontwikkeling

    Joop Dirksen
    27-33
    • PDF
  • Taalgericht vakonderwijs: een nieuwe impuls voor taalbeleid

    Maaike Hajer, Theun Meestringa, Marleen Miedema
    34-43
    • PDF
  • Toetsing en vernieuwing in het vreemde-talenonderwijs

    Erik Kwakernaak, Aart Pouw
    44-51
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.