Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 83 Nr 510 (1996)

Vol 83 Nr 510 (1996)

Thema: Leren leren in het talenonderwijs

Gepubliceerd: 30-04-1996

Artikelen

  • Leren leren in het talenonderwijs

    Peter Bimmel, Ron Oostdam
    250-252
    • PDF
  • Zelfstandig leren en zelfstandig leren is vier; Over de didactiek van zelfstandigheidsbevordering

    Gerard Westhoff
    253-257
    • PDF
  • van strategietraining naar autonomie van de leerling

    Ute Rampillon
    258-262
    • PDF
  • Taalleerstrategieën in het moderne-vreemdetalenonderwijs

    Peter Bimmel, Sylvia Stawski
    263-267
    • PDF
  • Het proces achter het resultaat; Handreikingen voor NT2-docenten bij zelfstandig leren

    Aukje Bergsma, Geert van der Ven
    268-271
    • PDF
  • Aanknopingspunten voor strategietraining in bestaand lesmateriaal

    Peter Bimmel, Joost Ides
    272-276
    • PDF
  • Leren leren bij Nederlands in de basisvorming; De dubbele bodem van het onderwijs

    Gert Rijlaarsdam, Michel Couzijn
    301-306
    • PDF
  • Woordbetekenissen afleiden; Een strategie om de context te gebruiken én los te laten

    Maartje van Daalen-Kapteijns, Kees de Glopper, Carolien Schouten-van Parreren
    307-311
    • PDF
  • Leren leren: letten op overeenkomsten tussen vakken

    Marianne Elshout-Mohr, Bernadette van Hout-Wolters
    312-316
    • PDF
  • Zelfstandig leren bij moderne vreemde talen in de tweede fase

    Gé Stoks
    317-320
    • PDF
  • Leren leren binnen een modulair onderwijssysteem

    Angela Kraaipoel-Twickler
    321-324
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.