Met de leerstijlen van Kolb naar gedifferentieerd klassikaal literatuuronderwijs

Auteurs

  • Aligonda Wijnia
  • Léonie Hulsebos
  • Ria Hummel

Trefwoorden:

vo, mvt-onderwijs, literatuuronderwijs, gedifferentieerd klassikaal onderwijs, leerstijl

Samenvatting

Hoe moet literatuuronderwijs eruitzien in een tijd waarin we werken met grote klassen maar toch bij iedere individuele leerling eruit moeten halen wat erin zit?

Downloads

Citeerhulp

Wijnia, A., Hulsebos, L., & Hummel, R. (2010). Met de leerstijlen van Kolb naar gedifferentieerd klassikaal literatuuronderwijs. Levende Talen Magazine, 97(6), 16–19. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/113

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

<< < 1 2 3 4 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.