Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 76 Nr 441 (1989)

Vol 76 Nr 441 (1989)

Gepubliceerd: 06-07-1989

Artikelen

  • Talenonderwijs in de basisvorming; Themanummer

    Hans Hulshof, Peter Jordens
    301-303
  • Eindtermen mvt in de basisvorming

    Jan van Ek
    305-311
  • Eindtermen mvt: een goed stuk werk.

    Dolf Sörensen
    313-315
  • De eindtermen Nederlands voor de basisvorming. Enige toelichtende kanttekeningen

    Steven ten Brinke
    316-322
  • Het advies eindtermen Nederlands - de eerste schreden op een goede weg; Een kritische beschouwing

    Wilma Groeneweg, Ton Hendrix, Ru Klein, Rudi Liebrand, Ron Oostdam, Tom Weijers
    323-332
  • Tweetalige leerlingen en de eindtermen basisvorming Nederlands en moderne vreemde talen

    Inge Hofmans-Okkes
    333-334
  • Het eind van de basisvorming mvt

    Ingrid Wijgh
    335-339
  • Eindtermen basisvorming en evaluatie in het talenonderwijs

    Gert Rijlaarsdam
    340-344
  • En nu het leerplan nog! Eindtermen moderne vreemde talen zijn slechts een eerste stap

    Rob Diephuis
    345-349
  • Moet taalbeschouwing een eindterm van de basisvorming zijn?

    Amos van Gelderen
    350-352
  • Basisvorming en de docent moderne vreemde talen

    Henri Pieper
    353-357
  • Basisvorming: vage eindtermen, in praktijk zal er weinig veranderen; Interview met Jan Buijsse, docent Nederlands aan de Louise de Coligny-Scholengemeenschap te Leiden over de basisvorming in het voortgezet onderwijs

    Marjolijn Wesselo
    358-360
  • Drie visies op de plaats van de moderne vreemde talen in de basisvorming; Een boekbespreking

    Johan F. Matter
    361-365

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.