Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 105 Nr 7 (2018)

Vol 105 Nr 7 (2018)

					Toon Vol 105 Nr 7 (2018)
Gepubliceerd: 01-07-2018

Artikelen

  • Een vakoverstijgend project met minimale investering van tijd en geld: Kan dat?

    Sven Kruizinga
    4-7
    • PDF
  • Berberklanken in de Engelse les: Werken met thuistalen bij het uitspraakonderwijs

    Fatima Kajouj, Rias van den Doel
    10-14
    • PDF
  • De kampvuurcompetitie: Een lessenserie creatief en spannend schrijven

    Anouk de Kleijn
    16-19
    • PDF
  • Leerlingen die teksten laten leven: De literatuurtheoretische begrippen tekst en lezer in het literatuuronderwijs

    Eva van den Boogaard
    20-24
    • PDF
  • Ontwrichte levens: Heftige verhalen voor lezers in de onder- en bovenbouw

    Rob van Veen
    28-29
    • PDF
  • Camperts mijmeringen bij (g)een afscheid

    Jan de Jong
    30-31
    • PDF
  • Ongelijkheid in het staatsexamen Nederlands

    Helge Bonset
    33-34
    • PDF
  • De computer als vervanger van de taaldocent?

    Roland Bruijn, Henk la Roi
    39-40
    • PDF
  • Werken aan woordenschat

    Erik Kwakernaak
    42-43
    • PDF
  • Nieuwe aanpak literatuuronderwijs Fries

    Reitze Jonkman
    44
    • PDF
  • Woorden temmen: Poëzie voor echte mensen

    Clary Ravesloot
    45
    • PDF
  • Ontleedonderwijs anders aangepakt: De autobus als metafoor voor het ontleden

    Reitze Jonkman
    46-47
    • PDF

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.