Lezen wordt leuk en gaat steeds beter in IJsselstein

Auteurs

  • Bert de Vos

Trefwoorden:

Nederland, doorlopende leerlijnen, lezen, brugklas, onderbouw

Samenvatting

Het Cals College in IJsselstein maakt in de brugklas gebruik van een doorlopende leerlijn voor lezen, waarbij de betrokkenheid van leerlingen hoog is en waarbij gevarieerde lesvormen en beoordelingsmethoden worden ingezet. De resultaten zijn boven verwachting.

Downloads

Citeerhulp

Vos, B. de. (2012). Lezen wordt leuk en gaat steeds beter in IJsselstein. Levende Talen Magazine, 99(3), 4–9. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/410

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

<< < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.